به قلم مرجان جانقربان در پایگاه خبری آرمان اقتصادی

 

 

مثلث برمودا نام منطقه ای شگفت انگیز و در عین حال هولناک در اقیانوس اطلس است که بر اساس نظریات و افسانه های مختلف قدرت جذب و محو کردن بالای آن سالهاست که مورد بحث واقع می شود. نگران نباشید قصد نابودی شما را ندارم!! برعکس می خواهم به شما یادآور شوم که اگر می خواهید برند شما در دنیایی سرشار از رقابت همچنان در گردونه بازار باقی بماند و در آن ماندگار شود، راهی به جز جذب مخاطب و مشتری ندارید در غیر این صورت آنها از اطراف شما محو خواهند شد.

پایگاه خبری آرمان اقتصادی janghorban_marjan مثلث برمودای برند شما چیست؟
مرجان جانقربان (سخنران و مشاور برندینگ و گرافیست)

قدرت جذب باید به صورتی باشد که راه فراری را باقی نگذارید و ضمنا این امر به دلخواه خود مشتری صورت پذیرد. عوامل متعددی می تواند موجب شوند تا این فرآیند تسهیل شود اما در این نوشتار قصد دارم به سه عامل مهم تر اشاره کنم که در نظر گرفتن آنها می تواند راهگشا باشد.

ادامه مطلب

مثلث برمودای برند شما چیست؟

پروفسور بیژن خرم... ملقب به عارف سازمان مدیریت صنعتی و درسی آموزنده

قصد ,تواند ,برند ,صورت ,باقی ,مشتری ,برند شما ,می تواند ,مرجان جانقربان ,و در ,صورتی باشد

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

آموزش زبان ترکی آذربایجانی مطالب اینترنتی zary :) موزیک frectaleshonar سرشار مکنونات مکتوب آشپزی و خواص خوراکی‌ها نیاز کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد. بهترین وبلاگ درباره ی عکاسی